Produkty Microsoft
Windows Server / Azure
Systemy z rodziny Windows Server stanowią solidną podstawę dla aplikacji serwerowych, są jednocześnie bardzo łatwe we wdrożeniu i zarządzaniu. Nowe narzędzia wirtualizacji, ulepszony system zarządzania oraz integracja z Windows Client pozwalają zaoszczędzić czas, minimalizują koszty i tworzą doskonałą platformę dla dynamicznego i wydajnego centrum danych. Dzięki zintegrowanym rozwiązaniom do zarządzania i ochrony poszczególnych elementów wchodzących w skład całej infrastruktury IT możesz efektywniej wspierać swoją firmę. Poznaj zasoby i produkty, dzięki którym będziesz skuteczniej wykonywał swoją pracę.
Więcej informacji >tutaj<
Exchange Server
Specjaliści IT muszą dziś sprostać niespotykanej wcześniej liczbie wyzwań związanych z redukcją kosztów i zwiększeniem wydajności biznesowej. Jednym z nich jest dostosowywanie i przekształcanie platformy komunikacyjnej zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami biznesowymi – zapewnienia ciągłego dostępu do poczty elektronicznej, obsługi pracowników podróżujących oraz ochrony systemu łączności firmy. System Microsoft Exchange stanowi podstawę oferowanego przez firmę Microsoft rozwiązania ujednoliconej komunikacji i oczywisty wybór przedsiębiorstw ceniących owocną współpracę. Najnowsza wersja systemu pozwala na podniesienie efektywności organizacji przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad kosztami wdrażania, administracją i zgodnością z wymogami. System Exchange oferuje bogaty wybór opcji wdrażania, pełny dostęp użytkowników do funkcji za pośrednictwem komputera stacjonarnego, przeglądarki i urządzenia przenośnego, a także wbudowaną ochronę informacji i możliwości kontroli – wszystko to składa się na najlepsze dostępne rozwiązanie w zakresie przesyłania wiadomości i współpracy.
Więcej informacji >tutaj<
SQL Server
Ogromne ilości przetwarzanych danych zmuszają nas do ich elektronicznego przechowywania. Jednocześnie wymagania użytkowników co do dostępności danych elektronicznych oraz możliwości szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji, powodują iż oczywistym wydaje się wdrożenie rozwiązań aplikacyjnych opartych o relacyjne bazy danych Microsoft SQL Server. Firma MIKROSERWIS posiada w swych szeregach specjalistów baz danych SQL, zapewniając tym samym naszym klientom możliwość wdrożenia dowolnych raportów, wydruków czy nowych funkcji, pobierając dane z baz danych.
Więcej informacji >tutaj<
SharePoint
Zmieniające się potrzeby biznesowe, konieczność pracy grupowej, współdzielenia efektów swojej pracy, wysokiej dostępności do aktualnych danych, wymusza wdrożenie produktów, które będą w stanie umożliwić użytkownikom dzielenie się swoimi pomysłami oraz wiedzą, szybkie odnajdywanie odpowiednich danych biznesowych, które to umożliwią podejmowanie trafniejszych decyzji. Dzięki programowi SharePoint pracownicy mogą być bardziej wydajni. Środowisko użytkownika przypomina bowiem pakiet Microsoft Office, więc pracownicy mogą szybko i bez trudu skorzystać z informacji biznesowych, od których zależy wykonanie powierzonych im zadań. Sam produkt działa w oparciu o skonsolidowane witryny intranetowe oraz ekstranetowe.
Więcej informacji >tutaj<
Microsoft 365
Co to jest usługa Microsoft 365?
To znane z pakietu Microsoft Office narzędzia do współpracy i komunikacji oraz aplikacje biurowe działające w chmurze. Zapewniają one łatwą współpracę, umożliwiając dostęp z dowolnego miejsca do poczty e-mail, konferencji video, biblioteki dokumentów i aplikacji firmowych oraz kalendarzy i kontaktów. Usługa oferuje ponadto zabezpieczenia klasy biznesowej świadczone przez firmę Microsoft. W ramach usługi Microsoft 365 zarówno małym firmom, jak i międzynarodowym przedsiębiorstwom zapewniamy legalne, zawsze aktualne i sprawdzone rozwiązania biznesowe.
Co zyska Twoja firma?
- Profesjonalną pocztę email o pojemności 50 GB, z gwarantującymi bezpieczeństwo przechowywania wiadomości i informacji, profesjonalnym antywirusem i antyspamem firmy Microsoft
- Bibliotekę dokumentów i aplikacji firmowych, dostępną dla pracowników lub/i kontrahentów w trybie online z dowolnego komputera, tabletu czy telefonu
- Bezpieczne udostępnianie dokumentów współpracownikom i partnerom biznesowym, bez konieczności wysyłania ich mailem czy kłopotliwego ładowania na platformę FTP
- Mobilność i możliwość współpracy online – telekonferencje video w jakości HD, udostępnianie widoku pulpitu swojego komputera na komputerze innej osoby, funkcjonalność zdalnego prowadzenia prezentacji i pracy na jednym dokumencie w czasie rzeczywistym, rozbudowany komunikator
- Efektywne zarządzaniem czasem dzięki współdzielonym kalendarzom, pozwalającym na szybsze i prostsze rezerwowanie czasu na spotkania czy wspólne zajęcia
- Własną stronę WWW, prostą do stworzenia i aktualizacji dzięki gotowym szablonom
- Microsoft Office Web Apps, czyli DARMOWY Office w przeglądarce internetowej, umożliwiający otwieranie i edytowanie dokumentów na komputerze, czy urządzeniu mobilnym - Word, Excel i PowerPoint
Co jeszcze?
- Korzystasz z legalnego i zawsze aktualnego, profesjonalnego programu poczty elektronicznej Microsoft Outlook Web Apps, dostępnego z dowolnego komputera w przeglądarce internetowej
- Jesteś mobilny, dzięki stałemu dostępowi do Twojej poczty elektronicznej z dowolnego telefonu, tabletu lub komputera
- Oszczędzasz czas pracując na wszystkich swoich skrzynkach email w jednym narzędziu bez potrzeby osobnego logowania się do każdego konta
- Rozporządzasz kopią zapasową swoich wiadomości
- Masz gwarancję bezpieczeństwa informacji przechowywanych w Twojej poczcie dzięki profesjonalnej ochronie antywirusowej i antyspamowej firmy Microsoft
- Zapewniasz profesjonalny wizerunek Twojej firmy, wysyłając wiadomości wolne od reklam
- Efektywnie zarządzasz swoim czasem dzięki zaawansowanemu kreatorowi spotkań, udostępnianiu swojego kalendarza w gronie współpracowników i kontrahentów oraz rezerwacji czasu na wspólne zajęcia
- Przeglądasz załączniki email w postaci dokumentów Microsoft Office bez posiadania pakietu Microsoft Office zainstalowanego na swoim komputerze czy urządzeniu mobilnym
Funkcjonalność strony internetowej (SharePoint):
- przechowywanie dokumentów w bibliotece firmowej dostępnej z przeglądarki (500 MB miejsca do magazynowania dla każdego użytkownika)
- 10 GB pojemności biblioteki z możliwością rozszerzenia
- zarządzanie wersjami dokumentów (archiwizowanie wersji dokumentu z możliwością wrócenia do niej)
- możliwość pracy kilku osób na jednym dokumencie w jednym czasie (posiadając pakiet biurowy Microsoft Office 2010/2013/2016)
- zarządzanie przepływem dokumentów (procesy obiegu dokumentów z akceptacją, odrzucaniem i śledzeniem wprowadzanych zmian)
- dostęp do biblioteki z urządzeń mobilnych (Windows Phone 8/10, iPad/iPhone, Android) oraz PC i Mac
- blokowanie dokumentów przed edycją przez innych pracowników
- ocena przechowywanych dokumentów
- system automatycznego powiadamiania o zmianach dokonywanych w oznaczonym dokumencie
- możliwość przeglądania dokumentów MS Office bez posiadania tego oprogramowania na komputerze
- wyszukiwanie dokumentu w bibliotece po jego treści bądź innym kryterium
- wprowadzanie kategorii dokumentu ułatwiające wyszukiwanie
- kalendarz wykorzystania zasobów firmowych – projektory, sale, samochody
- formularze do ankietowania i zbierania danych od kontrahentów
- zabezpieczenia przed utratą danych – możliwość odzyskania skasowanych dokumentów przez administratora
- antywirusowe filtrowanie ładowanych do biblioteki dokumentów
- możliwość stworzenia bazy klientów i dostawców
- darmowy program do zarzadzania stroną www
Poczta elektroniczna (Exchange):
- profesjonalna poczta email, wolna od reklam
- antywirus i antyspam
- pełna synchronizacja kontaktów kalendarzy zadań i poczty z urządzeniami mobilnymi (Windows Phone 8/10, Android, iPhone/iPad, Blackberry)
- synchronizacje kontaktów z karty SIM z biblioteką kontaktów w Office365, zabezpieczenie przed utratą danych w wypadku zagubienia telefonu, czy PC.
- współdzielenie kalendarzy pracowników i zasobów - podgląd kalendarza współpracownika, ułatwiające szybkie umawianie spotkań
- możliwość bezpłatnego stworzenia adresów grupowych skrzynek firmowych jak np. biuro@..., sekretariat@..., serwis@...
- możliwość administracyjnego odtworzenia poczty, dokumentu, katalogu całkowicie usuniętych w okresie 30 dni
- podgląd załączników formatu MS Office emalii bezpośrednio w przeglądarce
- sekretariat czyli wysyłanie poczty w imieniu innego pracownika
- wspólna skrzynka email dostępna przez indywidualne logowanie
- możliwość zwiększenia pojemności skrzynki do nieograniczonej wielkości (dodatkowe archiwum)
- możliwość zdalnego usunięcia zawartości telefonu (poczta, kalendarz kontakty, zadania) w razie jego zagubienia
- możliwość przypisania własnej posiadanej obecnie domeny firmowej
Sprawna komunikacja (Teams)
- Swoboda komunikacji w firmie (wiadomości tekstowe, połączenia głosowe, wideokonferencje HD, błyskawiczne wysyłanie wiadomości email)
- Statusy pracy oznaczane za pomocą kolorów (zintegrowany z pocztą, kalendarzem)
- Udostępnianie pulpitu (prowadzenie wsparcia), praca na jednej aplikacji przez osoby znajdujące się w różnych miejscach, na dowolnych dokumentach)
- Praca koncepcyjna na „Białej Tablicy”
- Ankiety podczas szkoleń
- Szkolenia i zdalne prezentacje z możliwością nagrywania, do 250 użytkowników spoza organizacji
- Pełna historia rozmów oraz rejestr połączeń zapisywany w Outlooku
- Możliwość prowadzenia rozmów z urządzeń mobilnych (iPhone, iPad, Android, Windows Phone)
Korzyści:
- Zmniejszenie kosztów komunikacji w firmie (taksówki, hotele, telefony)
- Zaoszczędzony czas pracy
- Brak kosztów ciągłego rozwijania infrastruktury IT, licencji na oprogramowanie
- Opłata miesięczna lub roczna za usługę (od 5,10 euro miesięcznie - wszystkie plany taryfowe), z możliwością jej zakończenia w dowolnym momencie
Więcej informacji >tutaj<
Dowiedz się więcej, zamów bezpłatną prezentację: koszalin@mikroserwis.pl lub tel. 94 34 66 999.